TÄVLINGEN

Det gick inte så bra på tävlingen , jag tänkte faktist på Zadok nästen hela tiden vär nära på att börja gråta flera gånger :(

Jag red som en kratta, han hoppade såå annorlunda gämfört med Zadok så jag han typ inte med i hoppen. På banan var han fin fram tills 5:an då han tog ett konstigt skutt och jag landade typ framför sadlen men fixar till det och väljer att fortsätta ändå, han hoppar 6 & 7 men sen kommer jag med mer vikt på höger sida + jag har inga stigbyglar :o så då drar han åt höger,det var inte hans fel. men det var flera år sedan jag red Romance sist när jag red igen i någon grupp så det var ändå inte så dåligt men ja, bättre lycka nästa gång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0