Stallet sen :)

Nu sitter jag här hemma och klurar på vad det är malin håller på med som hon ALDRIG kommer säga :( Jag vet inte vad det är med malin för hon städar ju aldrig sitt rum :oo Hahah något är det iaf :p Lite senae ska jag åka till stallet och rida :) Ja och Anna ska rida men jag försöker få Malin att rida menuette (A) Hon svarar ju aldrig på mina sms -.-' Jag får väl ta och ringa henne snart om jag orkar för Anna väkte mej typ klockan nio på morgonen jag kommer ju aldrig få sova ut :( Igår fick jag oxå gå upp så tidigt för min storasyster hade glömt att hon hade bowlingmatch och så klart så sov jag hos henne, och idag gick jag upp så tidgt sen imon är det skola och i helgen har jag stallet, ahh jag har alltd sån otur .. Förresten så har jag gjort en video på mej och Zorba som jag kanske lägger ut sen måste bara göra klart en sak som jag inte fattar. Nu får jag väl gå och ringa Malin då.

Mer inlägg kommer sen ;)                    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0