PUTSNING

Haha, vi har kul när vi putsar ;)

sadlen före putsning...

 

efter putsning...

 

skydden före putsning..

NEJ! det är ingen motorcykel det är ett skyddställ :))

skydden efter putsning..

och ja, detta vet jag inte vad jag ska kalla de x)

l

Såhär sur blev Malin när hon happade skyddent hon precis hade puttsat :p

Sdyddet hon tappade..

ja vi skärpte oss tillslut så att någonting blev gjort ;)

inte putsad...                                                               ...putsad

tretornen fick vi ingen bild på när dom var putsade för kameran dog :(

och min fina egenblingade hjälm får vi inte glömma ;)

tränset som jag ska ha imorgon

och min mysiga transport får vi inte glömma:')

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elin ! :DD

haha ! detta gillas (Y) <3

2010-09-25 @ 09:42:25
Postat av: Amanda och Malin

Haha man kan ju inte putsa utan att ha lite kul ;)

2010-09-25 @ 22:12:00
URL: http://ponniiebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0