PUTSA,PUTSA,PUTSA

Ja, min dag började med att åka till stallet och ha US möte, prata om lucian och så jättekul! :) Det blev många nya roliga förslag. Sen var det att putsa, jag ska tävla Romance imorgon i allsvenskan och tänkte efteranmäla mig. Då sa Paulina att man inte kuder efteranmäla sig till förklassen och då fick jag panik, herregud. Jag pratade med Karoline sen och jag ska vara med i allsvenskan iaf :) Denna omgången går i Ronneby. Det kommer att bli kul, jag ska ta bilder och ladda upp på bloggen , Maja ska med så hon får filma (och fota såklart) ;) Olofströms lag ska komma bra denna omgången! :D

önska oss lycka till? ;)

 

Ska nog även till Amoro imorgon tror jag (: <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Lycka till! :D

2010-09-19 @ 12:19:48
URL: http://hoppdressarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0