HOPPNING

Idag blev det en lååååång dag . Först skolan 08.15 till 15.35 -.-' Efter skolan gick jag direkt till stallet och jag ryklatde Zorba i en timme så hon blev riktigt fin :D Klippte även hennes hovskägg :) Jag började rida kvart över fem och idag var det hoppning som gällde ;) I början tyckte jag inte det kändes så bra antingen så blev det för nära eller jätte stora skutt. Men när det hade gått ett litet tag så gick det super bra :D Så bra har det nog aldrig gått innan ;) Synd att du var sjuk Malin så du inte kunde fota, det som gick så bra :( Funderar på att anmäla ej till tävlingen i Karlshamn i november men jag måste först prata med Karoline. Då blir det en LD. Nej nu ska jag gåin i duschen och sen äta .

Finaste <3
jag vet bilden är suddig men Zorba är så gullig (A)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0