ÄNGEN

Jo, det gick bra idag när jag red :) Eller jag släppte mest henne i galoppen och det var inte så ansträngande idag till skillnad från igår :) Zorba hon tänker bara mest på att springa när man rider och så travade vi ( det gick ganska fort ) sen helt plötsligt så prasslade någonting till i buskarna och Zorba tvärstannade för hon blev ju rädd. Jag trodde typ det skulle vara en orm eller något x)) Men det var bara en katt , HAHAHA ((x Sen så red vi lite på ängen. Sen när vi kom tillbaka till samma ställe som hon hade blivit rädd på innan så prasslade det till igen och ja, då hände samma sak igen x)) Det dumma var att katten typ ville skrämmas eller något för den hoppade ner i buskarna igen direkt när vi hade ridit vidare x) Nu ska jag och mamma till affären och köpa nutella så jag kan äta pannkakor och nutella, mums ! (:

asso, jag älskar denna bilden :') <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0