ZORBA

Red idag med Malin Ana Jessica Emelie Angelica och Maja :)) Det gick bra bara det att jag hade glömt mina ridbyxor så jag fick rida i mina intersport byxor fast det ju bra det oxå ;) Sen när vi var ute mitt i skogen och galopperade så kom vi upp för en backe och där var det jätte många sånna dära stora bilar och jätte många hundar som skällde :o Vi trodde det var jägare och så fortsatte vi innan dom skulle hinna dit typ för hundarna skäller ju när det kommer älgar , men när vi kom till stallet så sa Karolne att dom bara hade hundträning x) Vi som blev så rädda x) Jag och Malin kom på idag oxå att vi saknar den gammla tiden .. Då när jag inte hyrde bara när Malin och Maja och sen när jag började hyra lilla Bella såblev dom jätte glada även om det inte gick så fort :') Jag minns när vi alltid hade sånna gammla travtävlingar och att vi skulle sitta upp och ner i skritten jag saknar det jätte mycket :') Känner inte ni så ibland ? Det gör iaf jag alla dagar ..

Saknar min Menuette :'(
29 dagar sedan du åkte .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0