TÄVLINGEN

På framridningen till första klassen så var Zorba jättefin och hoppade allt helt perfekt utom en gång men en gång är ingen gång ;) Sen så på banan så kom jag med fördålig fart på det fösta hindret så hon stannade  men det var mitt fel. Sen kom jag om på det och då hoppade hon, sen kom hon på allt till och med 6 då blev det ett stopp men det var mit fel för vi kom snett och jag hann inte räta ut henne efter svängen. Sen kom jag igen och då hände samma sak fast då var jag inte berädd så jag flög :( Men det finns iaf bild på det längre ner , haha :D

Sen hade Karoline anmält mej till laget så då fick jag vara med där oxå , jag som tyckte det kändes så bra innan . Jag villa gentligen inte vara med i lagklassen för jag tyckte det räckte att hoppa det för Zorba. Men ja, jag var med ändå :) Fast då gick det inte alls lika bra på framridningen :( Hon stannade nästan på allt och ville inte så jag trillade av en gång till (A) HAHA x) Men sen restan satt jag kvar i sadlen, haha :D Men på banan då såg det ut som det var mycket högre än det skulle vara :o tyckte jag och Malin iaf och innan jag gick in så tänkte jag ; även om hon bara hoppar ett hinder så är jag nöjd för jag hade aldrig hoppat henne så högt innan . ( det var inte meningen att jag skulle vara med i LC heller, men LD fanns inte så jag fick ta LC . ) Sen på banan stannade hon på det fösta hindret 2 gånger den ena gången kom jag för söligt och den andra gången hoppade hon bara inte . Men sen hoppade hon =) Men sen stannade hon igen :p så jag blev utesluten . Men jag är nöjd eftersom jag bara skulle hoppa en klass och sen hoppade hon ändå högre än det :)

Bilder ;






Kossa hinder :D




Avflygning haha :D


ähm, jag vet inte ?






Kommentarer
Postat av: alicia johanson

gulliga zorba!!



...och paddi<3

2010-10-04 @ 16:57:35
Postat av: Amanda

haha och alicia ! :) <3

2010-10-04 @ 21:05:57
URL: http://ponniiebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0