SORRY

sorry, har inte hunnit blogga så mycket för det har varit mycket att fixa och så nu :) Men jag skriva lite om dagarna nu.

Lördag ; Vi fixade och donade i stallet för det var ju övernattning :) Det var jätte läskigt att skrämma dom andra i skogen. När jag och Malin gick mitt inne i skogen så kom det en gubbe helt svartklädd och utan reflex och utan lampa :o Det var jätte läskigt, sen när vi kom fram till platsen där vi skulle skrämmas tog jag på mej ett lakan som vi hade klippt sönder och så sprutade Malin ner mej med ketchup :( det stank jätte mycket :( Men ja sen skulle vi gentligen ta bild men jag vågade inte se mej själv HAHA :D det var jätte många som började gråta när dom såg mej , stackarna =) Men ja vi stog och väntade i kanske en timme innan dom andra gruppen kom :oo jag höll på att kissapå mej för det skulle bara vara 5 minuters mellanrum :o Men ja det blev en kul kväll iaf :)

Söndag ; Jag red med malin maja maja ana angelica jessica och emelie :) haha det blev lite tävling mellan zorba och chani x)) jag red först för chani är inte van så jag behövde rida före malin :) det blev ty så här ;

Malin kom upp jämnsides
Malin ; Amanda , öka
Jag ; neeej !
Malin ; jo
Sen började zorba tävla med chani och ja :p
HAHA :D
Sen missade jag att vi skulle svänga så Zorba hoppade in i sidan det var ren tur att jag satt kvar x))
Nästa gång tar jag smalare bett så hon inte kan dra iväg :p

Måndag ; Hoppning det gick inte så bra i slutet närdet blev högre hon stannade rätt mycket, men det kan ju inte gå bra alla gånger tyvär "/

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0