KINA RESTURANGEN + DANSFÖRESTÄLLNING (+pluggning till prov-.-)

Vid klockan 5 ska jag till kinaresturangen med bästaAmanda, Alicia och vi får hoppas på Maja med. Men Maja hade halkat med cyklen i morse för det har ju snöat inatt :o men ja, så hon hade typ fått en allvarlig stukning eller typ en spricka stackarn. Hon är och röntgar? (heter det så?) sig i Karlshamn men vi får hoppas att hon kommer hem frisk och glad! (i tid tills vi ska äta) :D

Ni kan kolla Majas blogg den är jätterolig och jag har bestämmt att jag ska fixa den så att hon ska börja blogga igen bra va ? :D

ta en titt:  www.konforta.blogg.se

 

Sen skulle vi till någon dansföreställning som heter flipp flopp ? men jag är inte säker på om jag vill gå för jag måste ju rida Channipanni med ;) (och plugga för vi har prov imorgon fast jag kan det nästan)

 

Bild från förra året Kantje's Zadok <3

 

Det är ju typ vinter ute nu :o

 

 

 


Kommentarer
Postat av: FridaLinder

Fin bild:D

2010-11-07 @ 14:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0