BYTAREDAG

Nu sitter jag här hemma hos Malin och putsa henne fula saker.. Jag har lust att spotta på dom jag ska bara vänta tills hon går på toa SKYNDA DEJ MALIN fast du inte ser detta men ändå. Snälla köp hennes saker på bytaredagen så jag slipper se dom igen ! Snälla en hovkraft den är bara lite rostig och ett träns som är grönt av mögel, fint va det är ju fint nu med färgade träns, jaja allt bara 341! :O Jag skulle ringt på direkten säger jag bara ett riktigt bra kap ! Ojda jag råkade bryta tyglarna ( dom var ju lite hårda ) men snälla säg inget till Malin dom kostade 200 helt vanliga .

 

 

 

HAHA nej jag skojjade bara ! Nu är jag hemma hos Malin och imon ska vi till bytaredagen i stallet, nu sitter vi och putsar hennes saker som hon ska sälja =) Jag har redan lyckats samla till mej ett par tansportskydd för TRETTIO kronor bara ! :oo Billigt och bra ;) Förresten imon kväll eller på söndag så kommer det bilder på oss och hästarna vi ska fota imon , bra va ? :D Skriver mer sen !;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0