LIIITE SEN ;)

Grattis i efterskott Malin! ;)

Hoppas du hade en riktigt bra dag! :D
Bara jag som e lite sen ;)

Har tyvär inte hunnit blogga så mycket för har typ inte varit hemma :P
Men i söndes så var det luciashow hos ORF :D
De va kul fast lilla Humlan gjorde allt hon kunde för å sabba luciatåget x) Alla andra stog blickstilla utom hon hihi ;) hon blev nervös av när högtalarna sprakade ;) (y)
Lucia va Moa Andersson på Syster Yster. Så söta så!! :)<3

Måndag:
Var i Laholm och kollade på sadlar som vi sen tog med hem och provade. När jag fick kolla ut dom själv så var det tre stycken som passade och när vi hade sadelutprovare va det ingen alls! :P Konstigt eller? ;)

Tisdag:
Hoppträning på kvällen och testade en av sadlarna :) En Pessoa Legacy som låg jättebra ska fortsätta testa den denna veckan men den va skön också och inte alltför dyr så det ser ut som det blir den! :)
Inte den på bilden menmen...

Sen blev det lite "rumpträning" på isen på parkeringen i osby ;)
Haha fick inga bilder men beskrivning kommer! Funkar jättebra! ;D

Onsdag:
Frida var här och vi kollade på film: Death Race :) Den var ganska bra :)


Torsdag:
Typ inget :P Inget kul iallafall x)

Idag:)
Haha typ alla missade bussen utom jag! ;D (y'
Nej men sen på kvällen åkte vi med Peia å tränade lite markarbete bara. Hon behövde jobbas igenom ordentligt å de går inte så bra hemma i snön för hon blir helt uppstressad å bara reser sej å kastar sej. Alltså riktigt rejält! T.o.m. jag har trillat av hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0