TULLSTORP DRESSAGE STABLE! :D

Nu har jag jobbat på Tullstorp några dagar och det va jobbigt men jättekul! :D Har gjort allt från att rykta hästar (dom ryktar alla hästarna ordentligt varje eftermiddag) och putsa sadlar och träns m.m. till att gå omkring i ridhuset med dom hästar som inte rids och linda benlindor. :) Låter kanske inte jättekul och många skulle nog tyckt att det va ganska tråkigt men inte jag haha! ;D Kan man älska att sopa en giganstisk stallgång bara man får kolla på alla fina hästar mitt emot samtidigt så är man nog inte riktigt normal. ;) Har tyvär inga bilder för hade känt mej liiite dum om ja gått omkring där med en kamera men jag måste få skriva en sak till! :D
Pallade inte fixa bilder på alla men på hingstarna kommer iaf!
Kan vara några stavfel på namnen... ;)

Stora Stallet:

1. Rentino
2. San Miguel
3. Debrino
4. Mainou
5. Macarena
6. Donna R
7. Waiducci
8. Rapsodie
9. Alexander
10. Welham
11. Don Olympus
12. Chock
13. Baltazar
14. Hö ;)
15. Giovanna
16. Tom box ;)
17. Tom box ;)
18. Halm ;)

Hingststallet:

Vänster sida
1. Ampére

2. Okeanos

3. Tom box ;)
4. Hohenstaufen II

5. JJ RayBan

Höger sida
1. Night Wish
(hittade ingen bild)
2. Chirlon

3. Tom box ;)
4. Briar

5. Martini




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0