SVAR

Hoppas att ni ser vad det står? (:
Nej jag kan förstå att det var många som inte förstod PGA att dom i seketeriatet SOOOV TYP när vi gjorde vårt nummer så dom hängde inte med någonting, vi blev riktigt besvikna för pga dom fattade inte många vad det handlade om. Menmen alla gör misstag, jag blev iaf nöjd för hästarna skötte sig utmärkt! Jag trodde att Channi skulle bralla ur totalt när vi skulle rida in i mörkret där de var så mycket folk (trots att vi hade tränat) så ja, man får se det på den possetiva sidan.
Men du, det gör inget att du inte fattade polisnummret för Chania är så bra så att vi kommer snart vara med i TV typ SM eller något så du kan ju kolla på oss då istället ? ;)
HAHA nejj jag skojjar bara x) (eller man vet ju aldrig..)
Jag Amanda och Maja hade bakat ca 130 av lussekatterna iaf, hoppas att du tyckte att dom var goda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0