SVAR

Jadu, lilla Amoro :')
Det är en av mina egna favoriter, det var en som frågade om jag ville hjälpa till att rida han när Zadok hade gått bort. Då hade jag ju ingen ponny. Ammo var med till salu och jag ville gärna köpa honom men det stoppade mig att han var så ung, han var ju bara 4år. Det betyder att jag inte hinner tävla ''riktigt'' utan var tvungen att tävla unghäst hela tiden. Annars skulle jag lugnt köpt han. Men sen blev det Chania, men jag saknar Ammo sjukt mycket och blir avis på andra när jag ser dom rida han, hehe. Men han är en av de finaste hästarna jag har suttit på.
Här får ni lite ögongodis!
Han är en ponny på miljonen och kommer gå riktigt lågt. Jag hoppas att han kommer till någon bra, han är fortfarande till salu. Om jag skulle haft pengarna skulle jag köpt han, lugnt! Han är en drömponny och ställer upp för en till tusen!
Jag saknar Ammo sjukt mycket men för att tävla valde jag Chania som jag tycker är rätt val, men när jag kollar på bilderna på Ammo börjar jag hela tiden tveka därför han har ''glömts'' bort i bloggen och mappen med hans bilder ligger längst bak i min dator.
EN HÄST SOM ALDRIG GÅR ATT GLÖMMA, KÄRLEK TILL DIG AMORO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0