SNÖ SNÖ OCH MER SNÖ

Det bara snöar sjukt mycket här! Härligt, fint och mysigt när man sitter inne i värmen och tittar ut. Inte lika kul när man ska va ute i kylan. :P Fast det är ju kul att rida i snön! Tycker jag och Peia iaf. ;)


Idag var min lilla bästa Frida och hennes lillasyster här och red med mej. :D Frida red Ampe och Nikita som hennes syrra heter red Nobban. Det var mysiigt fast vi kunde ju bara skritta för Nobban får ju inte trava och galoppera.
Sen när vi kom hem såg vi att Ampe var halt. Frida sa till mej när vi bara hade ridit en liten bit att hon tyckte han gick konstigt men han har lite annorlunda gång som man måste vänja sig vid och jag såg inget ovanligt så jag trodde inte dt var något. När vi var nästan hemma sa Frida till mej att ingen häst kan väl gå såhär och då kollade jag igen och då såg jag att han var riktigt halt. Nu får vi se vad vi ska göra. :(
Förlåt Frida att jag inte lyssnade på dig ordentligt från början jag borde litat på dej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0