PYNTAT BOXEN

Jag sa för ett tag sedan att jag skulle lägga upp bilderna på Channis box så här kommer dom (dock tagna med mobilkamera så inte världens bästa)
Är det bara jag som är helt beroende av att matcha!?!
Jag måste matcha allt!
All utrustning när jag rider, ridbyxor, stövlar, schabrak, träns, ludd, skydd, spö ja allt man har när man rider. Jag måste matcha HELA TIDEN och jag menar det hela tiden.
Kolla på bilderna, Channis täcke är lila, kulorna är lila. Channi är mörkbrun/svart det ena glittret är mörkbrunt/svart. Channis bläs/strumpor är vita det ena glittret är vitt. och silver passar till allt ;)
ÄR DET BARA JAG SOM ÄR SÅN?
Jag har ridit omatchat hum, 3ggr på Chania bara för två av gångerna då skulle vi tolka så jag ville inte ha så fina grejjor ifall hon skulle få ryck och så en gång när de regnade, herregud jag är beroende :ooo
HAHAHAAHHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0