LUCIAN

Nu har vi i US fixat klart allt till imon på Lucian ! (((: Jag, Malin och Maja bakade ca 120 lussekatter igår och vi var uppe till typ halv 2 innan dom blev klara ;oo Men vi har iaf en väääldigt kul video på den fina degen :D Men iaf så fixade vi och ställde fram allt vi ska sälja och så har vi pyntat den lilla julgranen. Vi ska ju ha med maskeradhoppning oxå så jag och Malin och några till har fixat dom hindrena med. Sen har jag Maja Malin och Ana såklart gjort klart vårat lilla egna nummer som vi än så länge håller för oss själva ;)) Jättekul är det iaf :D Alla kommer nog få sej ett skratt, fast det är ju självklart när vi är inne i ridhuset ;)) Taket kommer nog lyfta av allt skratt tror jag :D Men ja sen har vi fixat allt annat :)) jag har varit där sedan 12 och fram till nu ( klockan 9 )  fullt upp hela tiden ;o Bilder kommer imon då vi även avslöjar vem som är lucia !
gullig bild :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0