JAG <3 IDOL! :D

Idag var väl inte jättekul. Är inte klar med allt i svenskan och betygen sätts idag så de blir väl som det blir med det. Inte så bra direkt. :(
Alla skyller på hästarna och säger de tar för mkt tid men utan dem skulle ju inte mitt liv ha nån mening och vrf ska man då försöka få bra betyg? Då e dom ju skitsamma! Å jag har ju faktiskt VG i de mesta på proven iaf å har bara gått halva åttan men det blir väl till att kämpa bättre i fortsättningen... :P

Kvällen var bättre har kollat på bästa IDOL med familjen myyys!!! :D
Tyckte båda var riktigt bra men Jay var kanske lite bättre... ;) Han förtjänade o vinna iaf!

Imorrn ska vi äntligen till Stablestore i Kristianstad och hämta mina nya stövlar! jippie!!! :D
Har fått beställa extra smala så de tog lite tid...
Här kommer en liten bild på dem oxå de e Mountain Horse SCS3 Light ;)

(L)Big Löööve dom e grymt sköna! :D(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0