HEMMA

Nu har jag kommit hem från lucian i stallet :) Det var faktist jättekul och jättekallt :p Men jag överlevde iaf ;) Hihi det var rätt kul på hund mot shettis agilityn. Jag ledde stallets shettis Bella och Ana ledde Bellas son Skrutten och
Celina ledde sin shettis Lukas. Det började med att Ana sprang banan med skrutten och tävlade mot Malin och hennes hund Sally och då sprang skrutten iväg från henne x) Sen var det Celina mot Jessica och hennes hund Albin och då sprang Lukas oxå iväg så jag hann aldrig springa med Bella. Sen så skulle Carro testa att leda Lukas och då sprang han oxå iväg sen var det min tur och det gick jättebra ((: Bella var den duktigaste eller ja, hon sprang ju inte iväg så det gick ju bra ((:
Men nu kan ja avslöja att Olofströms lucia 2010 var ..
MALIN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0