ENSAM

Nu är du inte ensam om att blogga längre Malin ! ;))
Jag har inte hunnit blogga innan idag, för efter skolan GICK jag och alicia hem till mej och det var lite kul på vägen x)) men aa, sen typ vid 4 så åkte hon hem och då åkte jag och mamma och hämta mina kläder som vi har lagt undan. Ett par byxor ett skärp och skor, för er som vill veta :d När vi kom hem så åt jag och sen åkte till träningen (: Nu gör jag inte så mycket, jag har inte hunnit rida idag men förhoppningsvis ska jag hinna rida imon efter skolan och innan jag ska sjunga på julsoaren med klassen. Jag hinner inte efter det heller för så ska jag till Malin för hon fyller år !  Grattis ! :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0