EGET STALL

Jag har ett eget stall, dock använder jag inte det. Men jag har blivit mer och mer försiktig och vill göra allt själv, fattar ni vad jag menar? Jag vet ju inte vad som händer med Chania på dagen. Jag vill dit till stallet och fixa och sätta upp hagen så allt är klart till sommaren då förhoppningsvis jag kan flytta dit Chania, Jessica ska med ha sin ponny där (jessica ska även gästblogga här så ni får veta lite vem hon är). Det är ett mysigt litet stall med två boxar, jag vill bygga ut det och jag tror att det ska gå att fixa (fast i andra ladan då). Jag vill ta hand och allt själv så att allt blir som jag vill ha det. Allt blir även billigare då. Så vi får hoppas på att det blir så nu! kan dit och fota någon dan när snön är borta så ska ni med få se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0