DAGEN

Idag var jag i stallet vid klockan 8 och fodrade, sen äter ju hästarna sådär jätte långsamt omen jag ville inte åka hem emellan så jag stannade kvar och putsade, jag putsade sadeln, magplattan och mina stövlar, det behövdes kan jag säga :)
Snart ska jag till stallet igen och ha teorilektion då min grupp ska rida igen idag. Sen efter det så är det ''lucia träning'' med hundarna och shettisarna, jag och Maja ska även planera vårt program om banskissen är klar ;)
Sen vid två så ska vi bygga bana för då är det en liten träningstävling typ kan man säga, jag ska hoppa LA så vi får väll se hur det går (:
Sist men inte minst så kanske vi ska göra en ''överraskning'' men Alexandra ikväll, vill det men misstänker att jag blir tvungen att plugga så att det får skutas upp till nästa helg :(
Mina stövlar är nyputsade och fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0