CHANIA

Jag ska till Channi vid typ klockan sex ska fixa mm och sen så ska jag NOG rida, jag ska testa och se om jag kan så jag inte spyr på henne eller något, USH! Idag så ska jag rida i mjukisbyxor + några andra byxor under, och många strumpor och tjocka skor! Banan är heelt snötäckt och jag tänker inte brodda idag men jag tror det går bra ;) (när jag rider ut så broddar jag självklart) ska bara arbeta igenom henne mest i skritt och trav och sen kanske ta lite galopp om jag hinner, vi får väll se =)
Mamma ska följa med och få hjälpa mig om det behövs med. Jag ska rida med Jessica och Ronja så detta ska nog gå super :)
Jag ska ta en maaasssooorrr nya vinterbilder när kameran kommer, sådeså :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0