BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST

Nu har jag kommit hem igen från Malmö, eller ja jag har hunnit åka till stallet oxå och rida och pynta Zorbas box, bild kommer imon då ni även få se vilka färger det är ;)) Sen red lite inne en stund med Jessika och jag tog även bort martingalen idag som jag trodde inte skulle behövas men ja jag fick ju stopp till slut iaf :d Fast hon blev ju taggad för jag och Jessica övade lite till gymkhanan imon , det ska bli så himla kul :DD Jag och Maja mot Jessica emelie och Ana, men denna gången blir det nog jag och Maja som vinner, men vi har faktist aldrig vunnit innan för hon har varit i samma lag som mej heheh (A) Ja, då förstår ni hur bra jag är :D Men bilder kommer imon för jag har bestämmt att Malin ska vara fotograf ( Malin du har inget val, när du läser detta ) :DD

google bild på en pyntad box :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0