BILDER!

Idag har vi hämtat mina stövlar! :D
Men mamma säger att dom är julklapp så jag får inte ha dom innan jul... :P Menmen, ska försöka övertala henne! ;D Måste ju ha dom på lucia imorrn så vi blir ännu snyggare haha ska ju ta massa bilder o lägga in här! ;)
(Malins order!;))

Nej men nu kommer lite bilder på mina ponnyer ;)

Först är Peia det är från hennes första tävling. En liten klubbtävling i Osby där hon gick nolla i båda ;)


Oklippt och otränad hade ju inte varit igång så länge ;P


Sen är det Nonne från när vi skulle longera honom och Quinnie i somras!
Hade ryckt hans man ganska kort innan jag märkte att han hade en virvel som fick den att stå rakt upp då så stackarn såg jätterolig ut x)


Sen tar vi en bild på gamle (D)Ampe ;)


Och en till bara för han är så fin på denna :)
Gissa hur gammal han är? :D


Och så min ängel älskade Noblesse :)


Här är från när jag och Josse skrittade "luciarunda" på rätt dag förra året;)
Nobban fick ju fortfarande bara skritta efter operationen...

                                                           

Och så fina Humlan:


Det var allt för den här gången :)  Kommentera! ;D
Ni måste inte tycka dom är fina även om jag gör det så va inte rädda för o säg vad ni tycker haha ;)

Kommentarer
Postat av: Frida L.M

Jätte bra ;-D

2010-12-14 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0