BARBACKA

Jag och Malin red idag ute i snön, det var faktist jätte roligt ! :)) Längtar verkligen jätte mycket tills imon när vi ska tolka. Hoppas att det är många som har anmält sej (; Och eftersom jag inte har ridit sedan i onsdgas så vart hon verkligen jätte pigg, HAHA jag fick ju inte stopp på henne jag hade ingen martingal heller för jag tränsade bara och red barbacka med täcke på. Men det gick iaf bra och det kändes verkligen jätte bra oxå för Zorba var verkligen jätte glad och pigg. Det är ju ganska länge sedan hon reds ut i såhär mycket snö, för det har ju snöat ganska mycket nu inatt, så himla mysigt :') Förresten så hann  jag och Malin inte fota idag för det blev så mörkt innan jag och Malin kom till stallet eftersom vi sov nästan hela dagen,vi båda hade ju stallet klockan 7 imorse :( Men ni får vänta tills på Onsdag för då lovar jag att det kommer en massa bilder ;)) Den som väntar på något gott väntar alldrig för länge :))


Google bild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0